Salesman akademie obsahuje tyto on-line kurzy

Obchodní etiketa

On-line kurz etiketa vám připomene v poslední době opomíjenou obchodní etiketou. Podívejte se na základy obchodní etikety. Délka kurzu je 96 minut.
Obchodní etiketa

Obchodní oděvy mužů

On-line kurz obchodní oděvy mužů je důležitá lekce pro každého muže. Uslyšíte zde mnoho rad a tipů ohledně oblékání, doporučení, co si oblékat a kdy. Délka kurzu je 72 minut.
Obchodní oděvy mužů

Typologie osobnosti

On-line kurz typologie osobnosti vám pomůže rozlišovat jednotlivé osobnosti. Povíme si o základním rozdělení logika vs. etika, senzorika vs. intuice a dalších pohledech na jednotlivé osobnosti. Vynikající úvod do socioniky. Délka kurzu je 104 minut.
typologie osobnosti

Vyjednávání

V on-line kurzu vyjednávání si povíme o odmítnutí, námitkách, ústupcích, jak používat reference, technikách uzavírání obchodu a také jak budovat vztahy se zákazníky. Najdete zde tipy jak na různé situace. Délka kurzu je 97 minut.
vyjednávání

Obchodní proces

On-line kurz obchodní proces je určen pro všechny, kdo chtějí zjistit jak obecně funguje obchodní proces. Jakými fázemi si musí zákazník projít, než dostane svůj produkt, a jaké ho čekají během užívání produktu a služby. Délka kurzu je 156 minut.
Obchodní proces

Příprava a rozdělení trhu

V tomto on-line kurzu se podíváme jak se připravit na zákazníky, podíváme se proč používat checklist na nové zákazníky, jak filtrovat nové zákazníky. Také vám představíme základní rozdělení zákazníků a trhu. Délka kurzu je 43 minut.
Příprava a rozdělení trhu

Bonus audiokniha zdarma

Jak prokouknout druhé lidi

Zdarma získáte nejlepší audioknihu o řeči těla!

Bývalý agent FBI expert na neverbální chování vysvětluje, jak rychle "přečíst" druhé lidi: jak odhalit jejich názory a myšlenky, dešifrovat pocity a chování, vyhnout se skrytým léčkám a poznat klamné a podvodné jednání.
Jak prokouknout druhé lidi

Detail jednotlivých kurzů

Podívejte se na obsah našich on-line kurzů.

  • 1

    Obchodní etiketa

    • 1. Úvod do etikety

    • 2. Teorie moderní etikety I.

    • 3. Teorie moderní etikety II.

    • 4. Kdo je společensky významější

    • 5. Etiketa když vás není vidět (telefonování, email)

    • 6. Etiketa když vás je vidět

    • 7. Jak se chovat na schůzce část I.

    • 8. Jak se chovat na schůzce část II.

  • 2

    Obchodní oděvy mužů

    • 1. Proč se lépe oblékat

    • 2. Úvod do business oblékání

    • 3. Materiály srdce našich oděvů

    • 4. Základ obchodního šatníku mužů

    • 5. Nejčastější chyby v business oblékání

    • 6. Boty a doplňky k obchodnímu oděvu

    • 7. Tři úrovně obchodního dress code

    • 8. Co nemají zákazníci rádi

    • 9. Oblékání, firemní kultura a soulad

  • 3

    Typologie osobnosti

    • Úvod do typologie osobnosti

    • Etika vs. logika

    • Senzorika vs. intuice

    • Extrovert vs. introvert

    • Racionalita vs. iracionalita

    • Shrnutí: Co chce klient?

  • 4

    Příprava

    • Výběr zákazníků k oslovení

    • Checklist, poznámky a zápis ze schůzky

    • Rozdělení zákazníků a trhu

  • 5

    Vyjednávání

    • Úvod do vyjednávání se zákazníkem

    • Odmítnutí neberte osobně

    • Námitky

    • Ústupky

    • Velké obchodní případy

    • Používání referencí a příběhů

    • Techniky uzavírání obchodu

    • Jak budovat vztahy se zákazníky

  • 6

    Obchodní proces

    • Obchodní proces stručně

    • Telefonování a prodej po telefonu

    • Schůzka se zákazníkem

    • Zjištění potřeb zákazníka

    • Nabídka

    • Prezentace nabídky

    • Zápůjčka demo a podobné

    • Vyjednávání a uzavření obchodu

    • Prohra - co z ní mohu získat?

    • Smlouva a dodání

    • Servis, péče a záruka

    • Service Level Agreement (SLA)

    • Řešení výpadků a problémů

    • Vyjednávání se zákazníkem

  • 7

    Jak prokouknout druhé lidi (audiokniha)

    • Autoři: Joe Navarro, Marvin Karlins (mluví Aleš Zbořil)

    • 00.00 Úvod a předmluva

    • 01.00 POZNÁNÍ TAJŮ NEVERBÁLNÍ KOMUNIKACE

    • 01.01 Co přesně je neverbální komunikace

    • 01.02 Využití neverbálního chováni ke zkvalitnění života

    • 01.03 Zvládnout neverbální komunikaci vyžaduje určitou spolupráci

    • 01.04 Uznání neverbálních signálů

    • 02.00 DĚDICTVÍ NAŠEHO LIMBICKÉHO SYSTÉMU

    • 02.01 Velmi elegantní limbický mozek

    • 02.02 Naše limbické reakce tři “U“ neverbálních projevu

    • 02.03 Pohoda_nepohoda a adaptéry

    • 02.04 Využití adaptérů pro efektivnější pochopení lidí

    • 02.05 Závěrečná poznámka o našem limbickém dedictvi

    • 03.00 POMOCNÍCI PŘI ROZPOZNÁVÁNÍ ŘEČI TĚLA: NEVERBALNÍ PROJEVY TĚLA

    • 03.01 Evoluční historie nohou

    • 03.02 Nejpoctivější část našeho těla

    • 03.03 Vyznamné neverbální chováni využívající nohy a chodidla

    • 03.04 Shrnutí

    • 04.00 LIDSKÝ TRUP: NEVERBÁLNÍ PROJEVY TRUPU, BOKU, HRUDNÍKU A RAMEN

    • 04.01 Významné neverbální chování využívající trup, boky, hrudník a ramena

    • 04.02 Závěrečná poznámka o trupu a ramenou

    • 05.00 POZNATKY NA DOSAH RUKY: NEVERBÁLNÍ CHOVÁNÍ PAŽÍ

    • 05.01 Významné neverbální chování využívající paže

    • 05.02 Využití signálů paží pro posouzení nálad a pocitu

    • 05.03 Teritoriální chování paží

    • 05.04 Několik závěrečných poznámek o neverbalních projevech paží

    • 06.00 SPRAVNÝ ÚCHOP: NEVERBÁLNÍ PROJEVY RUKOU A PRSTŮ

    • 06.01 Jak vzhled a projevy rukou ovlivňují vzájemné vnímání lidí

    • 06.02 Schovávání rukou působí negativním dojmem - držte je tak aby byly vidět

    • 06.03 Interpretace neverbalních projevů rukou

    • 06.04 Projevy rukou svědčící o vysokém sebevědomí

    • 06.05 Ukazování palců

    • 06.06 Projevy rukou signalizující nízkou sebedůvěru nebo stres

    • 06.07 Změny v chování rukou mohou odhalit duležité informace

    • 06.08 Několik závěrečných poznámek o neverbálních projevech rukou a prstů

    • 07.00 OBRAZ MYSLI: NEVERBÁLNÍ CHOVÁNÍ OBLIČEJE

    • 07.01 Negativní a pozitivní emocionalní projevy obličeje

    • 07.02 Interpretace neverbálních projevů oči

    • 07.03 Pochopení neverbálních projevů úst

    • 07.04 Další neverbální projevy obličeje

    • 07.05 Projevy obličeje vzdorující gravitaci

    • 07.06 Závěrečné poznámky o obličeji

    • 08.00 ODHALOVÁNÍ PODVODŮ: POSTUPUJTE OPATRNĚ

    • 08.01 Podvod: téma hodné zkoumání

    • 08.02 Nový přístup k odhalování podvodů

    • 08.03 Dva hlavní neverbální modely chování

    • 08.04 Zvlaštní neverbální chování

    • 08.05 Poznámky na závěr

    • 09.00 ZÁVĚREČNÁ ÚVAHA

Poznejte naše lektory

Daniel Šmíd

Jsem profesionální lektor moderní etikety, firemní kultury, korektního chování, oblékání na úrovni, tvorby osobního stylu a firemní image. Přednáším vlastní zkušenosti z více jak dvacetileté obchodní praxe ze zahraničí i domácího trhu, čerpám inspiraci z různých zdrojů a oborů. Informace a návody předávám jednoduše a tak, aby byly okamžitě použitelné ve vašem životě i pracovní praxi.

Lucie Cieslarová

Tvůrce projektu SOCION CZ, aktivní obchodnice s více jak desetiletou praxí, vedoucí obchodního týmu v oblasti komodit (výsledky - za 3 roky aktivní obchodnické činnosti více jak 200 klientů a přes 100 000 000 Kč v investicích do komodit).

Radek Kučera

Svou kariéru obchodníka jsem začal jako operátor call centra a postupně se vypracoval až na Manažera pro klíčové zákazníky. Během více jak 16leté praxe jsem získal zkušenosti jak z prodeje domácnostem, tak i z prodeje firemním zákazníkům a také při budování partnerské sítě v rámci distributorského prodeje.